Via onderstaande link komt u bij onze schoolgids. In deze gids kunt u lezen wie wij zijn, wat onze visie op onderwijs is, wat we met de kinderen willen bereiken en op welke manier we dat doen. Daarnaast kunt u veel lezen over de dagelijkse gang bij ons op school.

Mocht u vragen hebben, dan bent u natuurlijk altijd van harte welkom om samen in gesprek te gaan.

Voor wie dit een eerste kennismaking met onze school is, hopen we dat de schoolgids u een goed beeld over onze school geeft. Op onze school werkt een gemotiveerd en hardwerkend team. Vanuit een christelijke levensvisie probeert het team in een veilige (leer-)omgeving het maximale uit ieder kind te halen. We willen dat samen met u als ouders / verzorgers doen. Een school waar iedereen ertoe doet, zich thuis en welkom voelt.

Heel veel leesplezier!

schoolgids